Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Zapala się kontrolka spalonej żarówki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Zapala się kontrolka spalonej żarówki

    Ja sie tylko zastanawiam czym ona jechala ze przy 90km/h zaczelo ja tak miotac...
    IMO wina po jednej i drugiej stronie, najlepiej jakby passat przegral w sadzie a babka dostala juz nauczke to obydwoje by sie czegos nauczyli
    My website; windykacja (http://forum.meble.pl/)

  • #2
    [O2FL] Zapala się kontrolka spalonej żarówki

    Witajcie..
    Szukałem tego ale nigdzie nie widzę podobnego problemu.
    Otóż wymieniłem ostatnio żaróweczki postojowe/pozycyjne na ledowe smd.
    Było ok przez 2 dni a dzisiaj wywaliło mi komunikat.. najpierw był że dwie "front side lights" są be a po chwili jak wyłączyłem zapłon i włączyłem jeszcze raz już było że tylko jedna jest be...
    Co może być przyczyną?
    Diody są to typowe wtykane żaróweczki tylko że nie mają bańki i żarnika i kilka diodek ledsmd.

    Komentarz


    • #3
      Do bani zamienniki ledowe.

      Poczytaj na forum, temat jest szeroko omowiony.

      CAN-BUS sie klania.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Maicroft, no szukałem ale w sumie to nie wiele wywnioskowałem..
        Czyli że mam złe ledy po prostu z tego co czytam? Tak?
        W jednym z tematów właśnie są jakieś postojówki led

        PS OT:
        czy mogę zapytać czy Twój nick to nawiązanie do brata pewnego detektywa?
        Strasznie mnie to nurtuje

        Całkiem PS:
        A teraz jak jeździłem do sklepu to nic nie zaświeciło się.

        Komentarz


        • #5
          Tak właśnie problemem są nowe ledy pozycyjne. Można szukać droższych kompatybilnych z instalacją samochodu albo wyłączyć testowanie żarówek. To testowanie można wyłączyć za pomocą programu VCDS.

          Komentarz


          • #6
            Eeeee... poszukam sobie droższych kompatybilnych . Testowanie żarówek przydaje się.

            Dzisiaj stwierdziłem że jak zostawię auto na zapłonie na chwilę to pokazuje spaloną jedną zrówkę... mimo że dwie są led..
            A jak od razu włączę silnik to nic nie pokazuje

            Komentarz


            • #7
              W FLce wylaczenie to juz nie taka sama zabawa jak przed FL
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Być może.. Prawdę mówiąc troszkę nie ogarniam tej elektroniki całej..
                ale tak jak mówiłem wyłączyć nie chcę sprawdzania żarówek.. chcę tylko żeby było tak jak ma być na ledach.. i już nawet napisałem do jednego ze sklepów gdzie mają żarówki led i takie adaptery do świateł dziennych czy dadzą radę z postojówkami..

                Komentarz


                • #9
                  Polecam OSRAM W5W LEDRIVING (komplet 2 sztuk za około 60PLZ) do wyboru 6000k lub 4000k.
                  Przynajmniej u mnie w O2FL MY10 kompatybilne z canbusem mimo że konsumują tylko 1W. Żadnego błędu na desce o spalonej żarówce. Poza tym ich budowa jest podobna do standardowych żarówek całoszklanych, maja jednego mocnego LED-a zamiast kilku SMD, są dobrze zabezpieczone przed wilgocią itd. Wersja 4000k ma podobną barwę do halogenów więc nie wygląda jak tani agrotuning z cyklu "niebieska kropka na żółtej jajecznicy"

                  Zobaczymy jak z ich żywotnością. Póki co wytrzymały nocną jazdę do Chorwacji czyli pod względem nagrzewania się przy długiej pracy wypadły na plus.

                  Komentarz


                  • #10
                    KulfonP, dzięki.. planuję wymienić żarówki h7 i h1, wymienić te do jazdy dziennej na led smd i postojówki. Wtedy by się komponowało ładnie

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam jestem tu nowy.Mam problem co do kontorolki żarówki wyswietlilo mi sie pierw rear left side light defective wiec wymieniłem tylnia lewą zarówke stopu bo faktycznie nie dzialala i po tym wywalilo mi rear left side light defective czyli tylnia lewa lampa uszkodzona co to mogło sie stac?Jezeli ten temat gdzies byl juz poruszany to prosze o link.Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #12
                        Błażej, rear left side light

                        to nic innego jak tylna postojowa. Z tego co mi sie wydaje to sa chyba 3 zarowki
                        Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                        Obecnie -> Seicento 900+LPG
                        Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                        Bylo ->GOLF 3 1.8

                        Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                        Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez misza_zabrze
                          Błażej, rear left side light

                          to nic innego jak tylna postojowa. Z tego co mi sie wydaje to sa chyba 3 zarowki
                          Źle napisalem pierw wyskoczylo rear left brake light defective czyli tylne lewe światło stopu uszkodzone a po wymianie żarówki ktora byl przpalona wyskoczylo rear left side light defective tylne światło uszkodzona lewa strona

                          [ Dodano: Pon 07 Lip, 14 22:52 ]
                          I jeszcze jedna sprawa jaki rodzaj zarowek mozna dac w podswietlenie tablicy zeby swiecily na bialo cos podchodzace pod halogenowe???

                          [ Dodano: Pon 07 Lip, 14 22:57 ]
                          Sprawdzilem przed chwila jeszcze raz swiatła styłu i jednak sie okazlo ze nie mam wszystkich postojowek jutro je wymienie i mam nadzieje ze zniknie komunikat.Wczesniej sprawdzalem jak bylo jeszcze troche widno wiec nie dojrzalem i przyznam sie tez ze nie wiedzialem ze postojowki sa osobno a nie w tym panelu z zarowkami typu kierunek itp. i dziwne ze nie pokazywal komunikat ze to postojowki tylko ze jakies uszkodzenie a swiatlo stopu to jakos pisalo ze to to

                          Komentarz


                          • #14
                            Kontrolka spalonej żarówki "pojawia się i znika"

                            Witam, też zaczęły mi się problemy z żarówkami i nie wiem czy to pora roku (wilgoć) czy już przyszła pora na bezawaryjny samochód.
                            Oczywiście w oświetleniu mam namieszanie: ksenony hid can bus 35W, postojówki led cree pod cana, dzienne led.
                            A zaczęło się od nieodpalania jednego żarnika i błąd żarówki, po restarcie działają poprawnie choć ten problem czasem się powtarza. Innym razem bład spalonej żarówki i brak stopu oraz pozycji z lewej i dwóch 5W pozycji z prawej strony. już miałem brać się za wymianę żarówek a tu po restarcie wszystko świeci.
                            Panowie czy to początek poważniejszych problemów? Chętnie wyłączył bym kontrolę spalonych żarówek lecz mój sterownik nie ma takiej opcji.
                            Kubala
                            ------------------------------------
                            było 139 KM i 310 Nm
                            jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                            Komentarz


                            • #15
                              kubala - zawsze jest opcja wyłączenia diagnozy żarówek w O2FL tylko potrzeba do tego odpowiedniego narzędzia np. VAS-a.

                              Jak Ci świruje jakas żarówka to w pierwszej kolejności jesli tam jest LED to go wyjmij na jakiś czas i włóż tam spowrotem zwykłą żarówkę. Dowiesz się tym samym czy przyczyna tkwi w LEDach czy w pogorszonym kontakcie w oprawce.

                              Komentarz


                              • #16
                                Co do ledów i xenonów to mogę tak zakładać, ale tylne lampy to oryginalne żarówki i nawet wymienione niedawno na nowe a tu taki objaw.
                                Z poziomu VCDS niestety nie mogę wyłączyć tej opcji.
                                Kubala
                                ------------------------------------
                                było 139 KM i 310 Nm
                                jest 105 KM i 240 Nm (i jest dobrze)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Witam wszystkich.

                                  W moim Oktawiuszu mam taki temat.

                                  Lampa tylna prawa - światła pozycyjne.

                                  Mam komunikat, że spalona jest żarówka. Po wymianie tych dwóch żarówek (górna i dolna, które świeciły nawet przed wymianą) dalej mam komunikat na liczniku.

                                  Po podpięciu do komputera i skasowaniu błędu ponowne włączenie zapłonu powoduje błąd tej lampy, zanim jeszcze światła zostaną włączone.

                                  Możecie mi jakoś podpowiedzieć co jeszcze mogę sprawdzić?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Miałem podobnie. żarówka świeciła a był komunikat że nie działa. Konektor żarówki był lekko utleniony. Przeczyściłem i komunikatu nie ma

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Jeśli za konektor uważa się obudowę złącza żarówki, to jutro po taz kolejny do nich zerknę.

                                      Dziękuje za odpowiedź.

                                      Pozdrawiam.


                                      Aktualizacja posta:

                                      Okazało się, że w mojej lampie jest jeszcze dwie sztuki żarówek W3W. Czytałem za to wcześniej gdzieś w podobnym wątku, że te żarówki nie są podpięte do kompa i nie powodują błędów.

                                      Otóż nic bardziej mylnego. Okazuje się, że mój Oktaviusz "czyta" także i te żarówki.
                                      Po wymianie tych żaróweczek błąd zniknął.

                                      Tylko taka mała dygresja. W3W to nie to samo, co W5W. Te ostatnie mogą przegrzewać wtyczkę w lampie.

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X